Monday, June 20, 2011

Verzameling van Recepten

Ik vond het hoog tijd worden om mijn recepten eens allemaal te verzamelen op één en dezelfde blog. Enkele onder jullie zullen me heel zeker kennen van "Bij Tante Tuut op de koffie".  Natuurlijk blijf ik verder schrijven op deze blog, vanaf oktober ben ik er terug helemaal klaar voor, nu heb ik een zomerstop ingelast omdat ik alles eens goed op een rijtje wou zetten.

Lekker eten koken zit bij ons helemaal in de familie en ik heb al heel wat recepten geschreven op verschillende blogs. Die ben ik nu allemaal aan het bundelen om hier een algemeen overzicht te krijgen van al dat lekkers.

Momenteel woon ik met mijn gezin in Spanje. Mensen die specifieke, typische Spaanse gerechten willen kunnen me altijd een mailtje sturen. Suggesties van allerlei aard zijn altijd welkom!

Ik wens jullie veel leesplezier, maar vooral veel kookplezier!
Groetjes van Trudis

Gerelateerde posts:
Porra van Antequera

No comments:

Post a Comment